فرپیتزا سنگی و ویژگیهای آن
نوشته شده توسط : آوا امینی

ابعاد فر پیتزا 2 طبقه طرح یوگسلاوی طولی برابر با 180، عرض 121 و ارتفاع 155 سانتی متری داشته و عرض نوار نقاله ی دستگاه نیز 50 سانتی متر می باشد، وزن این دستگاه 280 کیلوگرم است و قابلیت پخت 60 تا 250 عدد بشقاب پیتزا در هر ساعت را دارا می باشد؛ شما می توانید دمای هر طبقه را به صورت مجزا بین 210 تا 350 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید.

فر پیتزا 2 طبقه یوگسلاوی

از دیگر ویژگی های این فر پیتزا می توان به وجود 2 عدد دریچه یا پنجره ی کنسلی اشاره کرد که در هر 2 طبقه ی فر تعبیه شده و آشپز می تواند میزان پخت غذا را مشاهده کرده و برای غذاهایی که مانند سیب زمینی و کالباس به پخت کمتری نیاز دارند به سادگی غذاهای آماده شده را سریعا از طریق پنچره ی کنسلی خارج نماید. این فر دارای سیستم گردش هوای سیرکولیشن است و به همین دلیل پخت پیتزاها به صورت کاملا یکنواخت و ترد انجام خواهد شد.

فر پیتزا سنگی مستر الکترو

بر روی این دستگاه 1 عدد ترموستات دیجیتالی نیز به جهت تنظیم و افزایش یا کاهش دما در نظر گرفته شده است، همانطور که اشاره کردیم این فر به صورت برقی طراحی و ساخته و در زیر فر المنت های خارجی در نظر گرفته شده که قابلیت تنظیم دما را دارا می باشد. از دیگر ویژگی های فر پیتزا مستر الکترو می توان به 2 عدد دستگیره ی پلاستیکی اشاره کرد که باعث می شود آشپز به راحتی بتواند درب فر را باز و بسته نماید؛ البته باید بدانید که درب ها فنردار هستند و این امر سبب شده تا باز و بسته کردن درب به سهولت انجام گیرد.

راه اندازی کترینگ در سال 1403

بیشترین سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کترینگ به اجاره ملک و خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی اختصاص داده می­ شود. میزان این سرمایه بسته به نوع کترینگ، محل راه اندازی، تجهیزات مورد نیاز و متفاوت است. برای شروع کسب و کار خود می­ توانید کترینگ را در محل مناسب اما با متراژ پایین راه اندازی کنید و پس از اینکه کسب و کارتان رونق گرفت و مشتریان را به خود جذب کرد، کترینگ را به مکانی بهتر انتقال دهید. همچنین یکی از راه ­های مناسب برای کاهش هزینه ­ها، خرید تجهیزات کترینگ به صورت اقساطی است. مجموعه ابتکار استیل این امکان (خرید تجهیزات به صورت اقساطی) برای شما فراهم کرده و می­توانید خرید خود را به صورت نقد یا اقساط انجام دهید. برخی از هزینه­ ها برای راه اندازی کترینگ واجب و ضروری هستند و نمی­توان آنها را فاکتور گرفت. در ادامه به بررسی بیشتر این موارد می ­پردازیم.

 

نکات ایمنی خمیرگیر صنعتی

حتما توجه داشته باشید که دستگاه را بخش مناسبی از آشپزخانه قرار دهید چرا که عدم بی توجهی به این موضوع می تواند موجب بروز آسیب های جدی برای آشپز و پرسنل آشپزخانه شود، علاوه بر این دستگاه باید در قسمتی قرار گیرد که کار با آن به جهت اضافه کردن مواد اولیه بسیار ساده باشد.

خرید دستگاهی ایمن

حتما دستگاه خمیرگیری را خریداری نمایید که کاملا استاندارد و اصولی شناخته شده و با اصول ایمنی منطبق باشد؛ متاسفانه برخی از تولید کنندگان در طراحی و ساخت خمیرگیرهای صنعتی بدون توجه به نکات ایمنی محصولی بی کیفیت را تولید کرده که استفاده از آن می تواند منجر به خطراتی در آشپزخانه شود.

خاموشی اضطراری

از دیگر نکات ایمنی برای کار با دستگاه خمیرگیر صنعتی وجود دکمه ی خاموش اضطراری دستگاه است و باید پرسنل کاملا با این قابلیت دستگاه آشنا باشند و بتوانند در مواقع لزوم از این دکمه استفاده کنند.

قطع برق و خاموشی دستگاه

حتما بعد از اتمام کار با دستگاه آن را خاموش کنید به خصوص موقع نظافت کاملا دستگاه را از برق خارج نمایید تا در اثر برخورد با دکمه ها خمیرگیر به صورت ناگهانی روشن نشود.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: